sâmbătă, 12 septembrie 2009

Am sa plec!!

Am sa plec!Nu mai pot ramane fiindca parfumul singuratatii si al ignorantei ma sufoca,iar mrejele unei frici neintelese ma cuprind.Am asteptat in zadar...stiam ca nu va veni nimeni,dar n-am avut curaj.O lacrima fierbinte aluneca incet pe obrazul meu...o sterg repede. Nu voi plange!!Daca n-am plans pana acum,nu voi plange nici de-acum inainte!!Nu mai stiu incontro sa ma indrept.Nici macar nu mai pot sa zbor fiindca mi-am pierdut aripile- sunt rupte in milioane de bucati si niciodata nu le voi putea lipi la loc... oare imi vor creste vreodata altele la fel de frumoase ca acelea?
Deja m-am ridicat...incep sa merg fara nici un reper.Ratacesc.Mai privesc inca odata inapoi-evident nu e nimeni- stiam asta dar totusi am privit.Un zambet trist imi apare pe buze si merg in continuare.Privesc iar in urma mea.As vrea sa ma intorc fiindca e singurul loc pe care-l cunosc dar nu mai am curaj nici macar atat sa fac.Am luat o decizie si o voi respecta.
Pe cine mint??La cel mai mic semn ca o inima a batut in spatele meu,ca cineva a respirat as fi iar acolo...dar nu va bate,iar eu voi continua sa pasesc in nestire...pana imi vor creste noi aripi.

Un comentariu:

  1. poate u nu vei plange...dar daca mai citesc o data asta sigur o sa plang eu:)

    RăspundețiȘtergere