luni, 7 septembrie 2009

A fi sau a nu fi COOL

Mai sunt in vacanta deci se presupune ca mai am timp liber (teoretic - inca nu am terminat tema de vacanta:-s) asa ca am cautat activitati prin care sa uit de plictiseala.Astfel am ajuns in fata computerului - dar si aici mi-am pus intrebarea ce sa fac??dupa un scurt moment de reflexie m-am hotarat:azi intru pe hi5.Toate bune si frumoase pana aici - am revazut pozele mele , am vazut pozele prietenilor , ale prietenilor prietenilor mei si ale prietenilor prietenilor prietenilor mei. Apoi...tragedie...facand scurte comparatii intre pozele mele si ale unor persoane(dintre cele mentionate mai sus) mi-am dat seama ca eu nu sunt COOL . M-am intrebat:de ce nu sunt si eu cool?? si am realizat ca pentru a fi COOL trebuie sa indeplinesti toate conditiile de mai jos:
  • ai cel putin 1000 de vizualizariai;
  • ai o stare de genul :itzi place sa crezi k toate vor cadea..ma placi ji din prima spooi k sunt viatza ta ....cand u n-ai habar de ceea ce gandec ...ejty chiar patetic crezi k te iubesk;
  • majoriteatea pozelor sunt editate;
  • ai poza in sutien(daca esti fata) , cu ochelari la ochi(facuta la tine in camera);
  • ai cel putin 50 de comentarii la fiecare poza(obligatoriu exista un comentariu de la cineva care iti spune ca esti bun/a si iti cere id-ul de messenger).
Concluzie:nu voi fi niciodata COOL - dupa micul meu rationament nici macar nu-mi mai doresc ;))

2 comentarii:

  1. Sunt mai multe moduri de a deveni"cool"
    Important e sa-ti pastrezi personalitatea,nu sa-ti traiesti viata pe hi5 sau messenger.Atata timp cat te injosesti pt un id sau 100 de commenturi repetate nu are rost..sincer:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eşti cool pentru simplul fapt că ţi-ai dat seama ce înseamnă o falsă popularitate. :)

    RăspundețiȘtergere