luni, 7 septembrie 2009

Matematica si inima...


Matematica-un lucru imposibil pentru unii,o placere pentru altii... nici una,nici alta pentru mine...ci un medicament pentru suflet ....nu, n-am innebunit dar matematica a avut un efect neasteptat .De ce spun asta? fiindca viata mea nu a fost intotdeauna roz(nimic nou pana aici-la toti e la fel)...au existat momente in care tristetea punea stapanire pe mine, amintirile ma coplesau....iar golul din piept nu-mi dadea voie sa respir(nu cu mult timp in urma)....cautam un mod de a ma simti mai bine...am incercat tot ce aveam la indemana-muzica,TV, carti- trebuie sa recunosc ca mi-au ameliorat putin situatia dar nu indeajuns incat sa pot zambi din suflet .Daca starea mea de spirit tot era compromisa am decis ca nu ar fi rau sa rezolv tema de la mate...zis si facut:am deschis cartea,caietul si am inceput sa rezolv exercitii...devenisem atat de concentrata incat toate problemele au disparut(chiar si golul din piept a fost acoperit)....ma simteam din nou bine....am continuat asa 4-5 ore pe zi....atunci eram din nou eu....ranile sufletului s-au vindecat.
Cred ca acelasi efect l-ar avea si problemele de informatica,chimie,fizica...puteti incerca( eu nu incerc fiindca am deja remediul meu).

4 comentarii:

  1. trebuie sa recunosc ca scrii impresionant.Matematica a fost pentru mine un motiv de a ramane in viata deci iti dau dreptae:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ceea ce scrii este foarte adevarat...de fiecare data cand citesc ceea ce scrii pe blog am acest gand...

    RăspundețiȘtergere
  3. tu si matematica...o echipa perfecta...

    RăspundețiȘtergere
  4. e interesant, dar eu nu vad in matematica ce vezi tu...
    eu ma eliberez numai cand scriu...

    oricum, stiu ca toate parerile sunt diferite...
    nuimi pot imagina viata daca toti am fi la fel ;)

    RăspundețiȘtergere