sâmbătă, 10 octombrie 2009

Lucruri valoroase

N-am sa uit niciodata vorbele cuiva, care sunau cam asa-"uneori imi doresc ca lumea sa orbeasca pentru o zi deoarece astfel ar invata sa-i recunoasca pe ceilalti nu dupa felul in care arata ci dupa felul in care miros,vorbesc,respira,rad;dupa bataile inimii...".Poate suna dur dar am avea nevoie sa ramanem fara vedere timp de o zi fiindca in relatia cu ceilalti uitam de celelalte simturi si folosim doar vazul.Altcineva mi-a replicat(la afirmatia mea cum ca nu dau doi bani pe felul cum arata un om)-"ar trebui sa te intereseze si aspectul fizic,ar trebui sa dai acei doi bani".Chiar trebuie sa conteze mai mult aspectul unei persoane decat celelalte calitati ale ei? Oare nu avem timp sa aflam si alte individualitati ale unei persoane? Sau am gasit metoda cea mai simpla si nu mai avem nevoie de altceva?... Cand ati ascultat ultima data bataile inimii cuiva? Cand ati incercat ultima data sa va amintiti parfumul cuiva?... probabil niciodata sau cu mult timp in urma...nimanui nu-i pasa-suntem prea ocupati cu nimic sau pur si simplu e mult mai important aspectul. Atat de important incat restul nu mai conteaza.
Daca am face un exercitiu de imaginatie si ne-am gandi pe cine am alege dintre o persoana cu un defect vizual si o persoana cu un defect moral...majoritatea dintre noi am alege persoana cu defectul moral(desi multi nu recunosc) ...e un adevar trist fiindca am uitat ce este valoros.Si mult mai trist este ca nu vrem ceva valoros.:(

4 comentarii:

  1. asta imi place cel mai mult

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place foarte mult felul in care descrii persoanele...

    RăspundețiȘtergere
  3. ai o minte atat de profunda...
    desi nu te cunosc, si nu te-am vazut niciodata, sunt mai mult decat sigura ca tu vezi prin aspectul unei persoane pana in sufletul ei...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ar trebui sa putem face intuneric total vreo 2-3 zile in tot ceea ce ne inconjoara, sa nu ne mai guvernam viata in proportie de 60-70% in functie de vedere... Ne face sa gandim total diferit, sa intelegem multe lucruri mai profund, sa nu respingem idei care ni se par absurde sau fara sens. Plus ca apoi am simti (si poate ca am savura) unele lucruri mult mai intens :)

    RăspundețiȘtergere