sâmbătă, 5 decembrie 2009

Prietenie


Niciodata n-am crezut ca prietenia adevarata exista...aveam impresia ca exista doar in filme si in carti, ca era doar o legenda, un mit....ca acela cu Mos Craciun, care sa faca oamenii mai fericiti...credeam totusi in amicitie. Acum, privind in urma imi dau seama ca eram incredibil de naiva(si inca mai sunt), dar pur si simplu nu gasisem pe nimeni care sa-mi arate ca prietenia exista cu adevarat. Dar totul s-a schimbat mult in ultimul timp(din fericire)...si m-am schimbat si eu(:O:O incredibil de mult)..in doar cateva luni... asta datorita lor...Miky si Nico(in ordine alfabetica;)) k altfel nu puteam sa ma hotarasc pe care s-o scriu prima:D).Niciodata nu am stiut ca poate exista cineva care sa fie langa tine cand ai nevoie...sa te asculte...sa te lase sa te eliberezi de tot ce ai pe suflet...sa-ti dea un sfat cand ai nevoie...sa se bucure pentru tine....sa te accepte asa cum esti(cu toate defectele tale)... sa te ajute sa ramai pe linia de plutire atunci cand, de una singura ai pica fara sa te poti opri. Atunci cand mi le-a trimis pe ele(Cineva de Acolo de Sus) mi-a trmis si un marker ca sa-mi pot colora viata in roz, ca sa pot desena un soare si peste cei mai nergi nori din fata mea.
Articolul asta e un mod de a le spune cat de mult apreciez pritenia lor,cat de mult inseamna ele pentru mine si de a le multumi pentru ca exista.>:D<>:D<

2 comentarii:

  1. Castiga unul din cele 3 laptopuri personalizate eXpertBook Altro

    RăspundețiȘtergere
  2. Castiga unul din cele 3 laptopuri personalizate eXpertBook Altro

    RăspundețiȘtergere