duminică, 13 decembrie 2009

Scrisoare catre Mos Craciun




Nici nu stiu cum sa incep aceasta scrisoare.... a trecut atat de mult timp de cand nu ti-am mai scris si imi e rusine. Imi e rusine pntru ce am crezut. Am crezut ca sunt prea mare ca sa-ti scriu. Am crezut ca tu existi doar pentru copii si am crezut ca eu nu mai sunt copil. Imi doream atat de mult sa fiu mare incat am uitat de tine...aveam impresia ca tu ma tii legata de copilarie. Am uitat si emotia din seara de ajun...cand asteptam nerabdatoare sa vi si sa-mi asezi cadoul sub brad. Poate tu nu sti,dar abia reuseam sa adorm fiindca stiam ca tu niciodata nu aveai sa te cobori in casa mea daca eu eram treaza. Chiar daca adormeam,dupa 3-4 ore eram in fata bradului,deschideam cadoul.... nu-mi pasa daca era sau nu ceea ce iti cerusem eu in scrisoare, bucuria era la fel de mare. Atunci eram cel mai fericit copil din lume. Acum insa nici nu pot sa inteleg de ce imi doream atat de mult sa fug de emotia aceea. De fapt, in dorinta mea de a ajunge mare, am fugit de toate lucrurile care faceau fericit un copil. Anul acesta te astept din nou la mine...desigur,daca vrei sa vi. Drept cadou as vrea 1 kilogram de fericire, vreo 200 grame de intelepciune(ca sa nu mai repet greselile pe care le-am fact fata de tine),un milion de zambete si daca se poate as mai vrea si putina ciocolata:). Daca iti vor mai ramane zambete sau fericire, dupa ce vei trece pe la toti copiii, nu are rost sa le tii pana la anul, poti sa mi le aduci tot mie. Promit ca o sa le daruiesc tuturor prietenilor mei care au uitat (sau le-a fost rusine) sa-ti trimita tie scrisori.
La revedere!!

Cu drag, un mic copil.

2 comentarii:

  1. sis...te data asta te-ai intrecut pe tine :)...Eu intotdeauna ma trezeam prima ca sa vad ce mi-a adus Mosu'...si cand ma uitam la cadourile de sub brad,ma simteam din nou copil...pooopici multi sis:*:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. ai fost cuminte anul asta? ca am pile la mosu':)

    RăspundețiȘtergere