marți, 23 februarie 2010

Tarziu in noapte. Promisiuni

Cred ca a trecut ceva timp de cand n-am mai fost atat de furioasa pe mine... a trecut ceva timp de cand n-am mai fost atat de hotarata sa fac ceva. Imi promit ca de astazi renunt la naivitate...de tot... nu-i mai vad rostul acum... renunt la a mai crede orice si pe oricine.Promit ca imi respect aceasta promisiune.

...si nu mai am chef azi....



dar maine....maine este o alta zi... maine va fi altfel..(de) maine eu voi fi altfel

Two minutes later edit: tomorrow I will fly again. Promit.

4 comentarii:

  1. a durat putin mai mult timp pana am luat hotararea asta.. dar in sfarsit am luat-o...cred ca aveam nevoie doar de un imbold

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu stiu ce sa zic... are si naivitatea rostul ei...
    crezi ca este mai bine de mine, ca mi-am pierdut increderea in oameni?
    acum poate ca acel cineva are dreptate, si este sincer, dar numai pot sa cred.
    ai fi uimita sa vezi cate minciuni se spun zilnic si cate sunt descoperite.
    crede-ma ca nu e bine sa renunti de tot la naivitate.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu stiu sa renunt doar la jumatate din naivitate...sau doar la un sfert. Nu m-a invatat nimeni cum sa fac asta

    RăspundețiȘtergere