sâmbătă, 13 februarie 2010

Valentine's day?? No, thanks!



Maine e ziua cea mare... in sfarsit e 14 februarie. Un an intreg a fost asteptata aceasta zi. Dar pentru ce?? Pentru declaratii de dragoste, pentru cadouri. UN AN INTREG pentru asta?? Am incercat sa-mi explic de ce este atat de importanta aceasta sarbatoare.

Oare pe 14 februarie il/o iubesti mai mult decat l-ai iubit/ai iubit-o pe 13 februarie?sau de cat il/o vei iubi pe 15 februarie? Oare sunteti mai fericiti impreuna pe 14 februarie decat in celelate zile? Oare cuvintele magice "te iubesc" sunt "mai magice" in aceasta zi?
Eu cred ca nu. Si atunci care-i rostul??

Alt lucru pe care nu-l inteleg este daruitul cadourilor. Daca il/o iubesti mereu, nu doar pe 14 februarie si iti doresti sa-i faci un cadou, de ce fix in ziua asta? De ce nu in alta zi? Va crede ca il/o iubesti mai mult?
Daca pana la urma ii faci cadou pe 14 februarie de ce majoritatea cadourilor includ lucruri care au forma de inima sau au imprimate mesaje "frumoase" dar fara vreun strop de personalitate? Fiindca asa ceva se daruieste in ziua asta?? Si ce daca...

Nu stiu daca am dreptate dar eu doar atat am reusit sa inteleg. Gresesc?

Un comentariu:

  1. si eu sunt de acord cu tine...
    in mare parte pentru ca aceasta zi nu simbolizeaza nimic, este doar o zi careia i s-a dat un nume si un scop, dar fara sa insemne nimic
    si in plus este o sarbatoare imprumutata
    nu vad de ce este mai importanta aceasta zi decat dragobetele
    nici nu stiu pe ce zi se sarbatoresc, recunosc, dar aceasta este o sarbatoare romaneasca
    voi chiar credeti ca cei din alte tari imprumuta atatea sarbatori si obiceiuri cum imprumutam noi?
    nu, pentru ca ei vor sa-si pastreze traditia
    obieciurile vechi
    numai noi vrem sa fim mai civilizati, pierzand instfel esenta poporului roman si a tot ce inseamna el

    RăspundețiȘtergere