joi, 8 aprilie 2010

Cuvinte (aproape) fara sens- part 2

Ce mai cauti pe aici, pe la mine? Mi-ai zis ca nu mai vrei sa stai pe aici ca acum iti place in alta parte. De ce nu te duci acolo? ca poate este mai frumos... iti place sa stai aici ca sa ma sacai exact ca un tantar intr-o seara frumoasa de vara. Atunci cand vreau si eu sa ma bucur de apusul acela minunat apare un tantar ce nu-mi da pace si ma face sa pierd minutele acelea de rai. Me enervezi acum. N-am avut ocazia sa-ti zic dar ieri semanai cu un tantar pentru mine. Sper ca si maine vei semana tot cu un tantar. Azi nu stiu cu ce semanai caci n-am avut timp sa ma gandesc la tine. Eu am vrut dar am fost prea ocupata. Si stii cu ce? Iti mai aduci aminte cand mi-ai zis ca pot sa am incredere in tine? Te-am crezut si mi-am scos inima din piept sa ti-o arat. Sa vezi si tu cat e de frumnoasa. Iti mai aduci aminte ce-ai facut? Ai vrut s-o tii si tu in mana fiindca era mai frumos s-o vezi de aproape. Eu ti-am dat-o dar tu n-ai vrut sa mi-o mai dai inapoi. Ai izbit-o de cimentul de sub noi. Si nici macar nu era cimentul moale sa-i ramana urmele imprimate acolo. Apoi ai plecat prin alte parti. Si azi cand as fi putut sa ma gandesc la tine eu trebuia sa-mi adun cioburile de inima de pe jos. Erau atat de multe incat am stat sa le adun toata ziua. Cand am terminat m-am bucurat si doua secunde mai tarziu m-am intristat. Habar nu ai de ce. N-aveam lipici sa lipesc cioburile la loc. Nici macar "Picatura" nu aveam. Am cerut imprumut si nimeni n-a vrut sa-mi dea. Asa ca am ramas cu cioburile in mana. Cand te-am vazut ca vii iar, speram ca ai adus cu tine si lipici. Dar nu. Tu nici nu stiai de ce am cioburi de inima in mana. Am vrut sa-ti spun de unde sunt dar am vazut ca tu nu ma privesti pe mine. Tu privesti undeva, in departare, pe deasupra umarului meu drept. Apoi am renuntat. Nu mai are rost.
De ce vrei sa mai stai pe aici? Te-as ruga eu sa pleci dar nu prea vreau sa pleci. Sunt masochista, stiu. Dar imi doresc ca maine sa-mi pot dori sa te rog sa pleci. Ahh...ce as vrea sa pot sa te rog sa pleci.
Daca te-ai razgandit si ai vrea sa mai ramai, eu te primesc astazi. Doar daca vii la mine cu lipici. Dar maine...maine nu stiu daca te mai primesc chiar daca vei veni cu o tona de lipici.
De ce-mi spui ca sunt insensibila? Uitucule!! Nu vezi ca n-am inima? Cum sa fiu sensibila fara inima? off...cred ca nici nu ma mai vezi. Esti un egoist. Dar las' ca vezi tu apoi, cand imi voi lipi inima la loc. Va creste de un infinit de ori mai mare ca a ta. Atunci as putea sa-ti smulg inima din piept si sa ti-o faram in 15 435 de bucatele. Dar n-am s-o fac fiindca nu vreau sa te uiti apoi cu ochii tai frumosi la mine si sa-mi ceri un strop de lipici.
Acum nu pot sa-ti mai vorbesc ca am iar treaba. Trenbuie sa-mi caut o cutiuta in care sa-mi pastrez inima pana cand gasesc lipici. Oricum tu nici macar cutiuta nu mi-ai adus, dar m-am obisnuit cu tine. Egoistule!!!

Un comentariu: