miercuri, 21 mai 2014

Neconditionat

Imi spui ca astazi nu-ti mai pasa. Ca ma poti ignora. Astazi iti pare ca n-am existat vreodata.
Nu inteleg aceasta graba a ta de a ma sterge din memorie si ma doare. Nu stiu sa fiu o persoana atat de groaznica.  As avea dreptul sa-ti raspund la fel, dar nu pot. Nu vreau.

Mie inca imi va pasa ce ti se intampla. Sa  te ignor? Sa te cred strain? Nu pot. Ai fost parte din viata mea si pentru asta iti voi dori intotdeauna fericire. Voi spera din toata inima sa-ti implinesti toate acele visuri pe care mi le confesai in miez de noapte, cand nu puteai dormi. Din timp in timp imi voi opri gandul asupra ta si-ti voi dori tot binele din lume.

Eu iti voi raspunde altfel. Voi renunta pentru o clipa la convingerea ca toti suntem egali si-mi voi permite aroganta de a spune ca, in comparatie cu tine, astazi sunt un om  mai bun, mai frumos si mai puternic. Pentru ca imi pasa neconditionat. Pentru ca eu pot  dori fericirea cuiva care nu mai stie ca exist.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu