marți, 13 mai 2014

Rai

Ma fascineaza si ma inspaimanta aceasta super-putere a ta de a rupe bucati din rai si a le cuprinde intre bratele tale. Mintea mea nu poate intelege cum tu, un simplu om, poti tine in maini perfectiunea. 
Fiecare imbratisare a ta se transforma in raiul meu propriu si personal. Si nu exista altceva in afara de acum. Nici trecut. Nici viitor. Si nu exista spatiu. Nici oameni. Nici cuvinte.

Si nu exista ganduri. Nici intrebari. Raspunsuri. Doar raspunsuri.

Ma fascineaza abilitatea ta de a estompa framantarile mintii mele ce se prefacusera intr-un zgomot  de fundal omniprezent.

Ma inspaimanta dorinta mea de a ma preda. De a renunta si a ma retrage in acel moment mirific. Ma infioara transformarea ce se petrece in mine.

Dependenta.
Super-puterea ta imi da dependenta.
Ma fascineaza si ma inspaimanta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu