vineri, 4 iulie 2014

Promisiuni

Nu te inteleg. Intotdeauna ceri sa ti se promita. La fiecare pas ai nevoie de asigurari si fiecare afirmatie vrei sa-ti fie intarita cu o promisiune. Iti place atat de mult siguranta asta, iar eu nu te inteleg.

Pe mine.
Pe mine nimic nu ma sperie mai mult decat o promisiune. Nici macar dezamagirea.
Si nimic nu-mi spulbera linistea mai usor decat o promisiune.

Acum tu nu ma intelegi. Iti voi explica.

Promisiunea implica obligatie. Si este cel mai infricosator gandul ca tu ai facut ceva pentru mine din obligatie.
Din obligatie.
De un milion de ori as prefera sa raman aici, fara nimic, decat sa fi primit ceva ce tu n-ai fi vrut sa-mi dai.
De un milion de ori as prefera sa nu am certitudine decat sa ma intreb "De ce? Ca asta vrei? Sau ca trebuie?".

Un comentariu:

  1. Draga semidocta cu ovare devastate,

    Ma numesc Pulareanu Bagandancu. Eu vizitez site-uri diverse si, din intamplare, masturbandu-ma, mi-a alunecat degetul slinos pe mouse si cumva am ajuns pe blogul tau. Ai putea sa o numesti soarta, ai putea sa o numesti a imi da drumu pe mouse fiindca nu am servetele. Orice ar fi, sunt aici. Si precum un bumerang herpetic ma voi tot intoarce.

    Ca prima remarca trebuie sa iti spun ca nu imi place ca esti trista. Fetele sunt mai frumoase cand zambesc. Iti recomand un cap de dus performant, cu presiune,. Sau o pula de 27 de centimetri. Dar nu a mea. A mea are 28. Plus ca pula mea are demnitate. Eu nu as putea sa imi introduc racheta super-cosmico-dadatoare-de-super-orgasme-supernoviene in vaginul tau care aparent plange foarte mult ( cred ca de la ovarele alea pomenite la inceput; vezi, pot sa fac legatura intre chestiile care le spun; intocmai cum si tu ar trebuii sa faci o legatura intre vaginul ala si o pula de 27 de centimetri). E timpul sa parasesti virginitatea si varsta de 12 ani, in care ordine vrei tu. Si prin care gaura vrei tu. Exista barbati flexibile. Puli, mai putin. Dar am incredere in tine ca vei reusi.

    In al doilea rand, esti penibila si jenanta cu postarile astea. Din seria "sfaturi date de Guru-ul Pulareanu Bagandancu", sterge acest avorton al neuronilor tai, caci aglomereaza atat spatiul limitat din capul tau cat si Internetul. Si dupa cum spun postarile tale, nimic nu este infinit. Salveaza Pamantul, fa dus cu alta persoana, caca-te fara hartie, sterge acest blog. "Salveaza balenele", iti recomanda my-partner-in-crime-ish Tha Jamaican Man, man.

    In al treilea rand : vai de capul tau de distrusa ce esti, treci naiba peste despartirea aia de la 14 ani in pula mea ca dracului la ce pula ai mai implinit 20 si ceva daca pubertatea te-a lovit ca o lopata si te-a aruncat inapoi in vremuri rupestro-uterine unde la fel nu gandeai. In pula mea, fute-te o data si salveaza-ne de cugetarile tale prin care se scurge lichidul pizdic nesatisfacut.

    Ciao te pupix dulce, xoxo, mersi frumos pentru materialul de masturbare oferit. Ti pup dulce din nou papaapapap

    RăspundețiȘtergere